Bu çocuk ne istiyor? adam akıllı akıl verecek biri var mı? lütfen :/?

açıldığım çocuk sen çok iyi birisin diyerek beni reddetti. üstünden zaman geçti ama nadiren yazıyor. geçende hal hatır sordu iltifat etti. bu sefer konuşmak istiyor sandım umutlandım. ama yine devamı olmadı günaydın yazıp benim günaydın diye karşılık verdiğim mesaja cevap yazmadı. konuşmaya bu kadar tahammül edemiyorsa neden yazıyor. akıl verin lütfen kafam çok karıştı

Bu çocuk ne istiyor? adam akıllı akıl verecek biri var mı? lütfen :/?
Cevapla