Kkizlar patronum çok değişti ya sizce neden böyle yapıyor aşk olduğumu anladığı için mi?

Kizlar patronuma aşığım patronum bilmiyor ona hediyeler alıyordum güler yapıp aşk mektupları yazıp veriyordum halada veriyom ilk zamanlarda bana çok iyi davranmaya başladı son zamanlarda da kaba davranmaya başladı bu 2 gündür de iyi davranmaya başladı gene bana bakarak şefkatle bakıyor o bana baktığı zaman ona baktığımı fark ettiğimde ve ona baktığımda hemen gözlerini çekiyor bugün iş yerinde bahçede tek başına dolaştığını gördüm gidip geliyordu boş boş yere bakıyordu gök yüzüne bakıyordu tekrar yere bakıyordu sonra odasına girerken ben hemen ona yaptığım gülü verdim parfüm sıkmıştım ona verirken bana bakıp gülümsedi dişleri hepsini gördüm çok sırtmişti baca tesekur etti çok sağol dedi sonra oba kokla dedi oda bans donup baktigi gulumseyetek sirtarak koklayacam dedi koklarım dedi sonra çıktım sizce bu değişiklikler normal mi bana anormal geliyor benden kaçmaya başlamıştı ama bu son zamanlar sesiz biri olmuş hep boş boş dolanıp duruyor tek başına bugün diğer iş arkadaşıyla oynuyordu onun yanına gittim izlemek için sonra bana bakıp sırtı sonra arkadaşına tamam duralım dedi gidelim mola verelim dedi sonra gittiler sizce neden böyle davranmaya başladı neden gözlerini benden kaçıriyor sizce ona aşk olduğumu anlamış mıdır

Kkizlar patronum çok değişti ya sizce neden böyle yapıyor aşk olduğumu anladığı için mi?
Cevapla