Bir erkeğin bir kızı, kızın bilmediği bir şehirde 6 saat bekletmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bir işi vardı. 3 saat gez dolaş, seni alırım dedi. Bilmediğim bir şehirde 6 saattir dolanıyorum. Hava buz gibi. Hâlâ işi bitmemiş. Bir cafeye attım kendimi ısınmak için. şu an cafede çayımı içip yazıyorum.
Bu yaptığı normal mi?
Bir erkeğin bir kızı, kızın bilmediği bir şehirde 6 saat bekletmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla