Dağdan indi ama yanıma gelmedi napıcam?

6 ay onu bekledim inince gelicem dedi yanına 6 ayı geçti göreve başlayalı ama gelmedi yanıma ulaşmadı bana şimdi ben 6 ayımın gitmesine mi yanayım yoksa beni hiç sevmemesine mi çok çaresizim napmalıyım
Dağdan indi ama yanıma gelmedi napıcam?
Cevapla