Neden bu yaşa kadar hiçbir erkek benden etkilenipte evlenmek istemedi? Neden olabilir?

Neden bu yaşa kadar hiçbir erkeğin benimle evlenmek istemediğini düşünüyorum. Kendime dönüp tekrar tekrar sorguluyorum. Kimsenin kaçacağı bir çirkinliğim yok, aksine elim yüzüm vücudum da düzgün. Sebebi güzellik olamaz. Toplum içinde de sürekli tebessümle yüzümde gülümsemeyle dolaşırım kimseyi kaçıracak bir bakışım ve kişiliğim de yok. Yani ilk etapta erkeklerin çekimser kalacağı bi durumum yok. Sorun nerede bulamıyorum. Artık 30 yaşımdayım bir sorunum yokken şimdiye kadar beğenilmediysem bu yaştan sonra gençliğim bittiğinde hiç beğenilmiycem demektir. Ne yapmalıyım bu durumda?

Neden bu yaşa kadar hiçbir erkek benden etkilenipte evlenmek istemedi? Neden olabilir?
Cevapla