Hani nerde eski erkekler! şimdi erkekler hiç erkeksi değil neden?

Eskiden kadınların peşinden koşarlardı nazımızı niyazımızı yapardık onlar çekerdi rahatlıkla fiziği düzgün yakışıklı veya kaba saba mafya kılıklı erkekler bile artık erkek gibi değil ben KADINLIĞIMI yaşamıyorum şimdi erkekler değişti bir erkek nazımı kaprisimi çekemeyense peşimden koşmayacaksa neden birlikte olayım? Dişiliğimi hissedemiyorum günün sonunda ben çekiyorum nazı kaprisi eski TÜRK FİLMLERİNDE ERKEKLER DAHA ERKEKSİ İNSAN O ZAMAN DA YAŞAMAK İSTİYOR YAA prenses mood aktif neden neden nedennn?
Güncellemeler
1 yıl
Bu saatten sonra gönül defterimi bir daha açmamak suretiyle kapatıyorum günü birlik ilişkilerde yok sonrası ghostlanıyoruz bariz.. en son elimde bir çocuk vardı nazımı kaprisimi çeken ah ah o da karısının koynundadır : ((( artık yokum size kudurmamak içinde lez olucam en iyisi bence bir kızla olmuşsun veya kız gibi erkekle olmuşsun ne gereği var artık dimi
Güncellemeler
1 yıl
Bizde şöyle bir şey de var birşeyler yaşadığımız veya hoşlandığımız erkeğe bağlanmak isteriz yok görüldü atmalar ghostlamalar vs vesairee.. uğraş dur sizde bağlanma duygusu da yok tehlikeli sular işte.. lüzmu yok artık :////
Güncellemeler
1 yıl
Bizde şöyle bir şey de var birşeyler yaşadığımız veya hoşlandığımız erkeğe bağlanmak isteriz yok görüldü atmalar ghostlamalar vs vesairee.. uğraş dur sizde bağlanma duygusu da yok tehlikeli sular işte.. lüzmu yok artık :////
Güncellemeler
1 yıl
Bizde şöyle bir şey de var birşeyler yaşadığımız veya hoşlandığımız erkeğe bağlanmak isteriz yok görüldü atmalar ghostlamalar vs vesairee.. uğraş dur sizde bağlanma duygusu da yok tehlikeli sular işte.. lüzmu yok artık :////
Güncellemeler
1 yıl
Bizde şöyle bir şey de var birşeyler yaşadığımız veya hoşlandığımız erkeğe bağlanmak isteriz yok görüldü atmalar ghostlamalar vs vesairee.. uğraş dur sizde bağlanma duygusu da yok tehlikeli sular işte.. lüzmu yok artık :////
Hani nerde eski erkekler! şimdi erkekler hiç erkeksi değil neden?
Cevapla