Yaptığım şeyi yargilamayin ben kötü biri değilim lütfen akıl verinn?

İlk olarak ben 22 yaşındayım 16 yaşından biri bir adamı tanıyorum bu adama 19 yaşında aşık oldum 19 yaşında nedensiz bir şekilde ailemle kavga ettim sonra kendime ev tuttum çevremde hiçbir insan yoktu kız arkadaşım bile yoktu ve 16 yaşında tanıdığım adam vardı hep benim yanımdaydı hep evime geliyordu ve ben onu seviyordum ama ona hiç belli etmiyordum onun zaten bana karşı duyguları vardı sürekli söylüyordu karısı olduğu halde ben böyle bir şeyin olamayacağını imkansız olduğunu söylüyordum ve ben hiçbir zaman biriyle yakınlaşma olarak birliktelik yaşamadım o da bunu biliyordu ve bunun imkansız olduğunu biliyordu ve bir gün ben ailemi özledim ve o sürekli benim yanımda olduğu için biz bir gün mekana gittik sonra eve geldik sonra ben istemeden o şeyi yaşadım sonra çok pişman olup ağladığım o da benim pişmanımdan dolayı hep benim yanımda durdu doktor doktor araştırıyordum sonra cesaret edemedim onu yaptırmaya sonra ben aile evine döndüm ve bunun pişmanlığıyla sürekli aklıma geliyordu yaptığım şey sonra nedensiz bir şekilde o adama bağlı kaldım ve karakterini bildiğim halde o an babamlarla barışıp bir sene babamlarla yaşadım sonra babam hasta bir insan olduğu için bana saldırdı ben de öz ablamla beraber ev tuttum ve o adam dedim insan bize maddiyat olarak ablamla bana yardım etti çünkü tek maddiyat olarak yardım edebilecek kişi oydu ve bunu yaptı ve biz evimizi yine dediğim gibi tuttuk şu an ablamla beraberim ama sürekli ben ondan uzak duruyorum yani yaklaşık 3 aydır uzak duruyorum bana yardım ettiği halde uzak duruyorum hiçbir şekilde aramıyorum gel demiyorum gel desem direkt gelir biliyorum hep uzak duruyorum ki kendim kötü duyguları besleyememek için çünkü pişmanlık duyuyorum ve üstelik dediğim gibi karısı var evet bu onca şeyden sonra karısı var diyorum ama ben bunları işte terlikle yapmıyorum sürekli uzak durmaya çalışıyorum ve sürekli onunla yaşadığım şeyi aklıma geliyor ve psikolojim çok felaket bozuluyor uyku düzenim değişiyor artık 5-6 gibi uyuyorum
Yaptığım şeyi yargilamayin ben kötü biri değilim lütfen akıl verinn?
Cevapla