Yakisikli erkekler neden soğuk soğuk cevap veriyorlar?

Hem kendileri yaziyor hemde geri cevap verince adamlar soguk soguk tavir sergiliyor veya mesaja görüldü atıp saatlerce yazmiyorlar. Istemiyorsan yazma sanki zorlayan mi var yani. Arkalarından koṣmamızı mı istiyorlar bu ne yani?

Yakisikliya 5 kız yazıyorsa

en çirkin kadına bile 30 kiṣi yazıyor

yanlıṣ sulardasınız bence beyler

Yakisikli erkekler neden soğuk soğuk cevap veriyorlar?
Cevapla