Arkadaşlar sefgilim çok güzel koktuğumu söyledi ve ayrıldım, haksız mıyım (detaya bakın pls)?

Ya ben çok kıskancım tamam mı, ne kadar kıskanç olduğum konumuz değil onu boş verin şimdi de. Yeni parfüm almıştım, sonra sefgilotamla buluşmaya gittik ve bana "çok güzel kokuyosun şapşilotam" dedi. "Ben kokmuyorum parfümüm kokuyo, elalemin yaptığı parfümü nasıl beğenirsin?" diyip kıskançlık krizine girdim. Sonra tartıştık azcık, ben de bi daha parfüm sıkmicam didim. Sefgilim de "Çok büyütüyosun, çakıcam şimdi bi tane" didi, ben de üzülüp ayrıldım. Haksız mıyım sizce?

Arkadaşlar sefgilim çok güzel koktuğumu söyledi ve ayrıldım, haksız mıyım (detaya bakın pls)?
Cevapla