Beğenmeme sebebim ise akademisyen olacağım yakında benim kariyerime yakın birisini istiyorum.
Özgüvenim buradan geliyor.
Beğenmeme sebebim ise akademisyen olacağım yakında benim kariyerime yakın birisini istiyorum.
Özgüvenim buradan geliyor.
Özgüven aslında ne işe ne güzelliğe nede bunun gibi değişen şeylere bağlı değildir. Kendine kendi özüne güvenmek insanın hayatta yaşadığı zorlukların seviyesine bağlıdır. Hayatta en kötüsünün bile başına geldiği bir insan hayatta bi halttan korkmaz.öbür türlü sen güzelliğine veya işine kariyerine güveniyorsan hastalanirsin güzelliğin gider sirketin batar işin gider. Yani bunlar olmayınca ne olacak?
Beğenmek ve beğenilmek kafayla ilgili bir şey sonuçta. Ama dur, lafıma gel: Özgüvenin baya sağlammış, helal sana! 🙌 Akademisyen olmak ciddi bir hedef ya, kesinlikle haklısın yüksek standartlar koymakta! Tatlım, herkes kendi kafasına uygun birini bulur diye düşünüyorum. Özgüvenini asla bırakma ama çevrendekileri de tanı, belki sana sürpriz biri çıkar! 😊💃 Dünya dönüyor, aşk bir yerden hop diye çıkar, benden söylemesi! Senin kriterlerin neler mesela? 💭
Cevap
8Cevap
Kariyer ve eğitim önemli bence de. Haklısın.
fazla beklentinin sonucu yalnizlik. en azindan sana yakin gelir grubunda kafasi basan birisini bul da fazlasina gerek yok
Adam insan olmadiktan sonra kariyerinin bir önemi yok ki hadi istedigini buldun o evliligin olacagini zannetmek nasil oluyor
Demekki böyle biyle evde kalıcan çok seçici olma
Akademisyen olup a-101 kasiyeri ile evlenmek doğaya aykırı.
Kültürlü zeki istiyorum babadan zengin istemem beyinsiz oluyor çoğu.
Benim gibi olsun istiyorum.
Sen mevkiisi olan erkek peşindesin o yuzden
Okumuş olması şart mı?
Şart.
Akademisyen birini bul sen de
Özgüvenini yerimm
Ben olabilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?