Ve ya sonlandırabilirim? Ben istemeden hiçbir şey gelmeyecek mi bana yoruldum artık.
Sapıklık yapmayın yorumlarda
Sapıklık yapmayın yorumlarda
Bu senin o evlilikte ne kadar değer gördüğüne bağlı rahatsız olduğun şeyleri söyle rest çek bakalım ne tepki alacaksın. Seni kaybetmekten korkmuyorsa karşındaki yapacak hiç bir şeyin yok ayrılık yolu en doğru olanı gibi ama şartlarını durumunu bilmeden bunu doğrudan söylemek yanlış.
Beni kaybetmek istemiyor seviyor da ama davranışları rest çeksem de bi süre sonra aynı oluyor
Kaynanam daha az konuşuyor bunun yanında nasıl dürteyim
Canım ya, sen ne kadar güçlü bir kadınsın! 💪 Ama ne yazık ki, sürekli eleştirilmek gerçekten yorucu ve yıpratıcı olur. İnsan evliliğinde destek arar, köstek değil. Eğer konuşarak çözülmüyorsa, bir çift terapisti yardım edebilir. Ama unutma, eğer bu seni tüketiyorsa kendi ruh sağlığını ve mutluluğunu önceliğine al. Çocuk varsa bırakmak zor gözükse de mutsuz bir evde büyümesinden daha sağlıklıdır diyorum ben. Hadi gel biraz detay ver, konuşalım birlikte! ❤️
Cevap
3Cevap
Ya tam kafayı gözü yarmalık herifler
Başta böyle değildi boşamaz da şimdi bu sebepten bunlar ona boş geliyor beni delirtiyor
Abla kalk kafayı gözü yarsana
Fiziki açıdan eleştirmiyor , yaptıklarım davranışlarım falan sonra şaka yaptım diyor işi gücü arkadaşları beni delirtip neden abartıyorsun diyor psikolojimle oynanıyor resmen sonra ben de mi sorun var çok mu şey bekliyorum diye düşünüyorum
Psikolojik şiddet daha kötü işte
Ne geçecek elime ben seviyorum onu huyuma gitmiyor ayrılcam diyorum bırakmaz ama bu şekilde de mutlu hissetmiyorum
Ekonomik özgürlüğün varsa boşa gitsin
Üni mezunuyum ama çalışmıyorum çocuk kreşte ama bi hasta olsa bi şey olsa tatillerde falan bakacak kimse yok ekonomik özgürlüğüm kısmen var ama yeterli değil
Ozaman sende benim gibi oturacaksın oturduğun yerde 🤷🏻♀️
Oturduğun yerde oturmak kolayda , dikkat ette gönlün başkasına kaymasın…💃
Ne zamandan beri böyle
1-2 yıldır
Zor geçer artık
Benim olduğum durum tam olarak
Yurumuyorssa birakcan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?