Bıktınız biliyorum ama son kez soruyorum bu soruyu. Lütfen güzel ve mantıklı cevaplar verir misiniz?

Sevgilimle ayrıydık. Sevgilim arkadaş gibi konuşmuş kızla. Biz barıştık ama o kız sevgilime mesaj yazmış. Kısa konuşmuşlar uzatmamış. 1,5 saat mesajlaşmak bana kısa gelmedi. Kıskandım haliyle. Biraz da çıldırdım.
Sonra sevgilim gidip kıza yazmış kızın morali bozuk diye nasılsın demiş.
Zor zamanında kız sevgilime yardımcı olmuş o yüzden hatırı var diye sevgilim gidip yazmış
Sorunlarını çözdün mü demiş bir de 😶
Bıktınız biliyorum ama son kez soruyorum bu soruyu. Lütfen güzel ve mantıklı cevaplar verir misiniz?
Cevapla