Müstakbel eşiniz Rusya’ya gitti ve telefonuna tanışma uygulamaları indirdi?

Şu anki eşim nişanlı olduğumuz dönemde iş seyati için gittiği Rusya’ya orada olduğu süre boyunca telefonuna 2 tane farklı tanışma programı yüklemiş (tinder gibi) ve ben bunu geçenlerde telefonunda indirilmiş ama silinmiş olan uygulamalarında gördüm. Bunu ona sorduğumda da bana “nasıl bi psikoloji ile indirdiğimi bilmiyorum ama, bir daha yapmayacağım indirdiğim için pişmanım ve kimseyle konuşup, görüşmedim bile” dedi. Zaten programlar Rusça olduğu için anlamadığını ama zaten yüklemesinin de saçma geldiğini anlayıp, sildiğini söyledi. Ama tabi benim güvenim sarsıldı ve ben görüşüp bir şeyler yaşamadığını haliyle düşünmüyorum. Bir kaç gün ondan ayrı yerde yattım ama sonra düşündüm ki böyle ayrı yatmaya da devam edersem daha fazla hata yapabilir Evliliğimi de bozmak istemiyorum daha evleneli 5 ay oldu. Sizce neden bunu yüklemiş olabilir ve gerçekten pişman olmuş mudur? Siz olsaydınız ne yapardınız? Nasıl bir yol izlemem gerektiğini ve açıkçası nasıl gerçekten pişman etmem gerektiğini bilmiyorum.
Müstakbel eşiniz Rusya’ya gitti ve telefonuna tanışma uygulamaları indirdi?
Cevapla