Neden her sevgili olduğum erkeğe aşik oluyorum ve herkese bağlanıyorum?

Bıktım artık küçücük ilgiye yamuluyorum sevgili olduğum her erkeğe bağlanıyorum arkadaşlarıma da çok bağlanıyorum bu nesili anlayamıyorum çorap değiştirir gibi ilişki değiştiriyorlar ben artık adam akıllı ilişki istiyorum kullanılmak değil c1nsrllik değil gerçekten beni seven benim de sevdiğim birisi olsun istiyorum bu platformda aradığım şey ilişki değil yanlış anlaşılmasın neden herkese çok kolay şekilde bağlanıyorum ki birilerinin beni bırakmasindan çok korkuyorum travmamın parçası olan şeyler beni çok kötü şekilde tetikliyor ciddi anlamda tribe sokuyor 0lmek istememe sebep oluyor duygularım çok yoğun ne yapacağım ben
Neden her sevgili olduğum erkeğe aşik oluyorum ve herkese bağlanıyorum?
Cevapla