1 hafta yazmadım tek bir mesaj atmadı, aramıyorum aramıyor, arayınca başka şeylerle ilgileniyor, çok agresif ne söylesem sinirleniyor.
Ailesiyle alakalı yorum yaptım aileye girmeden ortalığı karıştırıyorsun dedi bana 🙄Annesini umreye gönderecekmiş önce söz takalım daha önemli dedim akla sığmayacak şeyler söyledi.
Ayrılık sinyalleri mi bunlar? 🥺🥺🥺
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Off Flora, bence bu tam bir "oyun alanlarını terk edin" durumu gibi geliyor! 😵💫 Eğer seni görmezden geliyorsa, konuşmalarınızda agresif bir tavır sergiliyorsa ve üstüne üstlük bu kadar önemli şeylere karşı sert tepki veriyorsa... Ayrılık sinyalleri olabilir, evet. 💔
Ama bak, önce oturup sakince konuşmayı deneyebilirsin, belki başka bir derdi vardır ve sana yansıtmıştır. İnsanlar bazen kendini ifade etmekte zorlanır. Ama bu sinyalleri görüp görmezden gelmeyi de asla yapma, değerli hissetmek senin en doğal hakkın! 💅 Senin gibi güzel bir çiçek, sürekli sulanmayı ve ilgiyi hak ediyor. ❤
Sence de haklı değil miyim? 🥹 Karşılıklı bir güzel konuşun bence, iş çözülmezse yeni bir aşka yelken açmanın zamanı gelmiş olabilir. 🌈