Tabi bu çok derin uzun bir mevzu yas 32 ozet gecicem etrafımdaki çoğu arkadaşım neredeyse hepsi evlendi. Mahallede onla bunla yatip adi çıkan bir çocuk vardı o bile nasibini buldu maalesef keşke öyle reziller evlenmeye diyorum ne biçim insanlara nasip oldu bana olmadı. Benim 7 8 aydır görüştüğüm biri vardı hicbi sebep yokken beni terk etti ozur dileyip tek açıklama yapmadan (benden kaynakli hiçbir sorun olmadığına eminim))) bu kadar şanssızlık üstüne gelince kaderime kendime öfke duymaya başladım özellikle evli mutlu insanlara neden diyorum hep neden. Evliliği isteme bir sebebi olarak ailemden ayrı düzenin olması istemem. Tamamen duygusal sebepler değil aslında.. Ne tavsiye edersiniz
Bu arada orta güzellikte eli yüzü düzgün çalışan biriyim çok talibim de oldu öncesinde ama hiçbirine içim isinmadi maalesef bu isindigim sa ihanet etti😭😭😭😭
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer