Evlenemedigim icin kaderime ofkeli olma ruh halinden nasil kurtulurum?

Tabi bu çok derin uzun bir mevzu yas 32 ozet gecicem etrafımdaki çoğu arkadaşım neredeyse hepsi evlendi. Mahallede onla bunla yatip adi çıkan bir çocuk vardı o bile nasibini buldu maalesef keşke öyle reziller evlenmeye diyorum ne biçim insanlara nasip oldu bana olmadı. Benim 7 8 aydır görüştüğüm biri vardı hicbi sebep yokken beni terk etti ozur dileyip tek açıklama yapmadan (benden kaynakli hiçbir sorun olmadığına eminim))) bu kadar şanssızlık üstüne gelince kaderime kendime öfke duymaya başladım özellikle evli mutlu insanlara neden diyorum hep neden. Evliliği isteme bir sebebi olarak ailemden ayrı düzenin olması istemem. Tamamen duygusal sebepler değil aslında.. Ne tavsiye edersiniz

Bu arada orta güzellikte eli yüzü düzgün çalışan biriyim çok talibim de oldu öncesinde ama hiçbirine içim isinmadi maalesef bu isindigim sa ihanet etti😭😭😭😭

Evlenemedigim icin kaderime ofkeli olma ruh halinden nasil kurtulurum?
Cevapla