1- Son iki aydır uyanır uyanmaz ilk işi bana günaydın mesajı atmak olmuyor artık. Çevrimiçi olmuş ama mesaj atmadan çıktığını görüyorum.
2- Görüntülü arayınca açtığında beni görür görmez yüzü güler bana iltifat ederdi ama şimdi çok fazla görüntülü konuşamıyoruz beni daha fazla özlemiş olması gerekirken bugün fırsatını bulup aradım beni görünce hiçbir şey demedi gayet normal bir arkadaşıyla konuşur gibi konuştu.
Bu değişimleri görünce huzursuz oluyorum ona söyleyince de abartıyor oluyorum lakin düşünmeden edemiyorum tüm bunlar ne anlama geliyor? Lütfen ayrılın demeyin çünkü o kadar kolay değil. Daha yapıcı ve iyileştirici öneriler bekliyorum çünkü onu seviyorum ve onun da beni sevdiğini düşünüyorum umarım sevgisi bitmemiştir bunu anlamanın bir yolu yok mu lütfen yardım edin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer