2-3 yıllık ciddi ilişkim vardı, aileler tanışmıştı. Fakat benim yaptığım hatalardan dolayı benden ayrıldı. Beni her yerden engelledi.2 aydır ayrıyız fakat ailesine annesine babasına ayrıldığımızı söylemedi, benim babamı da arayıp ayrıldığımızı demedi.
Beni kendisi her yerden sildi engelledi ama annesiyle babasının telefonunda kayıtlıyım. İlk ayrıldığımız günlerde silmişti onların telefonundan benim numaramı, fakat hemen tekrar numaramı anne babasının telefonuna geri kaydetti. Annesinin babasının Whatasap profilleri son görülmeleri vs. herşeyleri görünüyor. Sanırım beni annesiyle babasının telefonundan ( Whatasap ından) takip ediyor.
İlk başta bana "anneme babama ayrıldığımızı söyledim konuştum onlarla biliyorlar ayrıldığımızı" demişti ama daha sonra bana "anneme babama ayrıldığımızı söylemedim ayrıldığımızı bilmiyorlar ayrıldığımız gece eve gidemedim arabada sabahladım o gece" diye gerçeği söyledi, benden ayrıldığı o gece telefonuma "çok üşüyorum ben" diye mesaj atmıştı 7-8 kez aramıştı. 2 aydır annesinin babasının telefonunda kayıtlıyım. Annesiyle babasının numarasını sileyim mi, yoksa kalsın mı? ya da o annesiyle babasının telefonundan benim whatsap profilimi görmesin beni takip etmesin diye profilimi gizleyim mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer