Çok gururluyum beğendiğim sevdiğim karşı cinse karşı onunla rekabete girmeye çalışıyorum neden sizce?

Yani beğendiğim erkeğe karşı alma verme dengesini kuramıyorum bana bir adım atsa bile kendimi geri çekiyorum diğer kızlar tam tersi yardım isteyebiliyor ama ben normal olan şeyleri bile yapamıyorum çok çekiniyorum çok kasılıyorum sizce neden abim tarafından çok bastırıldım zamanında ve hala göstermesem de onun ve eşinin korkusunu yaşıyorum bana hiçbir şekilde değer vermediğini düşündüğüm ve sahip çıkmayan ama namus bekçiliğimde üstüne olmayan o ve eşinden dolayı mı sizce ya da reddedilme travmalarımdan dolayı mı ya da zamanı mı gelmemiştir sizce neden ve karşı tarafa duygum olsa bile sürekli kaçmayı tercih ediyorum sizce neden diğer hiçbir kız böyle değil yani ailesi baskı uygulayan birçok kız var ve gayet normal şekilde duygularını yaşayabiliyor ben hep içimde yaşıyorum yani abileri baskı uygulayan diğer kızlar da mı böyle babam tarafından asla böyle şeylere maruz kalmadım ama abilerim tarafından özellikle de büyük abim ve onun cinsinden olan eşi tarafındna hala hayatıma ciddi şekilde birisi girse bile sürekli bir problem yaşayacağım korkusunu taşıyorum
Çok gururluyum beğendiğim sevdiğim karşı cinse karşı onunla rekabete girmeye çalışıyorum neden sizce?
Cevapla