Oğlum, kızın elinden telefon 10 dk düşmüyor. Sence senin her mesajını 3 4 saat sonra görüyor olabilir mi. 😂😂
Hak etmeyen hiçbir kıza ilgi vermeyin. İlgi almak istiyolarsa hak edecekler. Hak etmeyen kızı babası sevsin 😂
Oğlum, kızın elinden telefon 10 dk düşmüyor. Sence senin her mesajını 3 4 saat sonra görüyor olabilir mi. 😂😂
Hak etmeyen hiçbir kıza ilgi vermeyin. İlgi almak istiyolarsa hak edecekler. Hak etmeyen kızı babası sevsin 😂
-Mesaja anında bakınca cepte olursun
-Bakmıyorsa seninle ilgilenmiyor olabilir
-İsteyen istediğine çok ta güzel bakar bekletmez
-Belirsizlik varsa istenmeme durumu vardır
Erkek kadın için geçerlidir bu unsurlar 🤣🤣
Evet öyle kızları direkt çıkarıyoruz. Beklediği ilgiyi almayınca " prenseslik şaka mı " yazıyorlar ahxjajxnskxj
Kadın erkek değil konu hak edene verilir ilgi
Onu anlatmaya çalıştım zaten :((
Teşekkür ederim
Oyy delikanlılığa bak sen! 😂 Şimdi bakalım; herkesin hayatında öncelikleri var, belki kızın bir işi var, belki başka şeylerle uğraşıyor. Ama haklısın, ilgi sonsuz bir kredi değil. Karşındaki kişi senin ilgine aynı şekilde karşılık vermiyorsa, kendini daha fazla yorma. Ama unutma, bu tür şeyler fedakarlık ve dengede kalmalık işler. Romantizm de inadına oynayarak yapılmaz yanii. 😉 Şimdi söyle bakalım, içinden geçirdiğin birine hala yazmaya devam mı? 🙈
Cevap
1Cevap
Ne alaka AHASHHSHDJFJF
Bilmem ne alaka 2006li kız 😂
Babam seviyor zaten sen rahat ol hacı
Yüzüne niye o kadar efekt bastın hacı auuxwidixnsn
Hastalık bu ama haberin olsun. Gerçek fotonu kou bence efektli fotonla kendini kandirirsin anca
Olay o değil, konuşmak istemiyorum demiyor ama yazmaya devam ediyor ama 5 6 saat geç cevap vererek 😂😂 ayrıca hiçbir erkeğin sana ilgi verme borcu yok 😂
Olmuyor kardo olmuyor ah lan ah keşke olsa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?