Büyütmedim ama rahatsız oldum. Siz ne düşünüyorsunuz?

Sevgilimle ayrıydık. Sevgilim arkadaş gibi konuşmuş kızla. Biz barıştık ama o kız buna yazmış tekrar. Kısa konuşmuş uzatmamış. 1,5 saat mesajlaşmak bana kısa gelmedi canım sıkıldı bu duruma haliyle.
Sonra sevgilim gidip kıza yazmış kızın morali bozuk diye nasılsın demiş. Zor zamanında kız yanında olmuş hatırı varmış falan filan.
Büyütmedim ama rahatsız oldum. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla