Evliyim ama bişi yaşamıyorum nasıl yapabilirim?

Evliyim özel bir şeyler yaşamıyorum özlem ve istek doluyum en örnek sarılmak diyebilirim bunların olması için dışarıdan biriyle nasıl yapabilirim? Bir amacım yok eşimi seviyorum ama eskisi gibi değil uzak. sadece bunların gerçek olmasını ve duyguları hissetmeyi yaşamayı çok özledim
Evliyim ama bişi yaşamıyorum nasıl yapabilirim?
Cevapla