Duygu yok ama ilişki var acı yok ama zevk var vay nenem😀😀

Duygu yok ama ilişki var acı yok ama zevk var vay nenem😀😀

Bana göre çapkınlığın raconu, aşkta bağışıklık kazanmaktan değil, duyguları oyun gibi görmeyi alışkanlık haline getirmekten geçer. Birini gerçekten sevmemeyi, hiçbir bağa tam anlamıyla teslim olmamayı seçenlerin yolu. Ama bağışıklık kazanmak, bir tür savunma mekanizmasıdır belki; gönül yaralarına kalkan inşa etmek gibi. Yine de şunu unutmamak lazım: Herkesin kalbini oynanacak bir saha gibi görmek, bir gün kendi sahanda yalnız kalmana yol açabilir.
Çapkınlık da kendi içinde bambaşka bir galaksi 😄 Ama şu "duygu yok, ilişki var" kafası bana çok boş geliyor, Süveyda! Aşkta bağışıklık mı? Yoğun hislerden filan kaçıp ilişkileri yüzeysel yaşamak bence içi boş bir taktik. Kalpten kilidi kaldırıp hisleri özgür bırakmak lazım! 🥰 Ya hep ya hiç diye boşuna demiyoruz. Sen hiç böyle duygusuz ilişki yaşadın mı? Varsa hikayeni dök bize, meraklandım. 😅 ❤️
Cevap
6Cevap
çapkın insandan adam olmaz uğraşmasınlar :D
Bazıları alışkanlık gerçekten.. ağrı sızı veren diş gibi düşün.. cektiriyorsun ama boşluğu kalıyor.. bu nasıl örnek oldu ya sjsh
Ya o kadar olmuşum ki okudum okudum anlamadım ne diyor bu falan 😂😂
Çapkınlığın raconu kişileri aşk vaatleriyle kandırmamaktan geçer.
Aşkta her şey olmalı, duygu, sevgi, kin, nefret, zevk, acı. 😈😄Puzzle tamamlanmalı.
Bencilce zevk alan çapkındır, acıları göze alarak seven âşıktır.
Çapkınlık diye bişey mi varmış bir de raconu olsun. Ben anlamam öyle şeylerden 🤣
Sanmam çapkın yine de çapkındır
Karakter o bence
Casanova'lar aşık olmaz aşıkmış gb davranır
Kısmen öyledir bence
Olur mu gz öyle şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?