Evleneceğim kişinin beni bulmasını beklemeye devam mı etmeliyim yoksa kendim mi bulmam gerek? Ne yapacağımı şaşırdım?

28 yaşına kadar hep evleneceğim kişinin beni bulmasını bekledim ama artık böyle bulamıycakmışım gibi gelmeye başladı. Yoksa benim mi arayıp bulmam gerek diye düşünmeye başladım. Ama nerede aramalıyım, nerede bulabilirim? Neden evlenecek kişiyi bulmak bu kadar zor?

Evleneceğim kişinin beni bulmasını beklemeye devam mı etmeliyim yoksa kendim mi bulmam gerek? Ne yapacağımı şaşırdım?
Cevapla