Sız olsanız napardınız cok kotuyum napmam lazım?

flortum baska bır erkegın mesaj bıldırımını gordu ama ben ona cevap vermedim bile telimi almak ıstedı vermedım o an sonra ayrıldı benden cok yazdım aradım ıstemıyor benı?
Sız olsanız napardınız cok kotuyum napmam lazım?
Cevapla