En yakın arkadaşımLARIM exime yazmış kızayım mı susayım mı?

4 tane yakın arkadaşım var zaten ya 2 tanesi exime yazmış kafamdan aşşağı kaynar sular indi ya "ss attı benimle artık uğraşma diye yakın arkadaşım buluşmak istemiş hadi birincisinde güldüm bu ne çocuklaşma dedi birincisi varmış bide yanii diğer arkadaşım da yazmış"

Allahım sabır ver ya bide bana o çocuk pislik falan dediler yaaa napıcam ben akıl verin bana şu an öfkeyle kalkıp hata yapmak istemiyorum

En yakın arkadaşımLARIM exime yazmış kızayım mı susayım mı?
Cevapla