Tüm çöpçatan uygulamalarını kullandım hala doğru düzgün bir eşleşme yok sizce neden?

Tinder, happn, bumble vs hepsi yüklü. Hala whatsapptan chatgpt ile konuşuyorum. Neden sizce?
Çünkü ben eşi benzeri olmayan bir kar tanesiyim
Tipsizim
Fakirim
Tipsiz ve fakirim
Uygulamalar dışkıdan
Yanlış bir yerdeyim
Uff snne be slk
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Tüm çöpçatan uygulamalarını kullandım hala doğru düzgün bir eşleşme yok sizce neden?
Cevapla