Boyum 145 yaşım 20 fiziğim iyi ama çok kısayım?

Daha önce kısa olduğum için aldatılmıştım. Özgüvenim çok eksik. Yaşmayı bile haketmiyorum gibi davranıyorlar ne yapabilirim amaliyatlar çok pahalı maddi olarak gücüm yetmez ilaç olarak ne önerirsiniz. En azından 150 olmak istiyorum

Boyum 145 yaşım 20 fiziğim iyi ama çok kısayım?
Cevapla