Kızdan hoşlanıyorsunuz ama kızın gelgitleri varsa ne yapardınız?

kız çok değişik çok güzel mankenlik yapıyor zaten ama acayıp dengesiz bir hafta yazıyor bir ay sonra tekrar geliyor kötüyüm gel diyor ya da pişmanım bulusalım konusalım diyor tekrardan aynı hareketleri yapıyor ayrıca cok geziyor gece geç saatlerine kadar cıkarkende haber vermiyor bak bana bunlar ters dedim sonra ben artık düzeldim seni seviyorum diye beni beni arıyor. bazen hic dogru düzgün yazmayan kız bazende arıyor yazıyor sürekli sen bana ilgi göstermiyorsun istemiyosun beni niye aramıyosun diyor ee çalışıyorum bütün gün ne yapıyım en son da biz bulustugumuzda telefonumda eski seyleri görüp arkadaslarımızın yanında tartısma yarattı kendi kendine triplere girdi sonra onun telefonunda farklı numaradan biri arayıp durdu kim o aç dedim bilmiyorum ki diyip açmadı sonra da arkadaslarını bıraktıktan sonra yanıma gel konusalım diye ısrar etti bende tamam dedi 1 saat aradı yazdı cevap vermedim diye engelledi baktım yazmıyor falan bende hic aramadım engelledim heryerden amacı ne bu kızın ben anlamadım

Kızdan hoşlanıyorsunuz ama kızın gelgitleri varsa ne yapardınız?
Cevapla