Günlük rutin olarak uyuyana kadar konuştuğum karşı cins kişi 2 saattir mesajıma yazmadı. Normal mi?

Bekliyim mi mesaj atayım mı sizce?
Günlük rutin olarak uyuyana kadar konuştuğum karşı cins kişi 2 saattir mesajıma yazmadı. Normal mi?
Cevapla