Bir çocuk var çok seviyorum o da beni seviyor ama konuşmuyoruz?

Önceleri o beni seviyordu ben sevmiyordum ama şimdi ben de seviyorum. Konuşuyorduk ara sıra öyle normal bir şekilde sonra konuşmayı tamamen kestik fark etmeden çünkü sanki ikimizde olmayacağını anladık gibi bir şey oldu hiç başlamadan bitti. Ben üniversitedeydim birkaç gün önce evime geldiğimde onu gördüm o da beni gördü ve sanki hiç konuşmayı kesmemişiz gibi hiç gitmemişim gibi bir an oldu. Akşamında da bir story attığımda kalp bırakmıştı ama bu kadar, konuşma falan olmadı. Bu ilişkinin geleceği var mı ikimiz de hiçbir şey olmamış gibi yaşamaya devam ediyoruz ama aklımda her zaman unutamıyorum, onun da beni unutmadığını biliyorum ama ikimiz de yazmaya çekiniyoruz sanki gelecek görmediğimiz için.

Bir çocuk var çok seviyorum o da beni seviyor ama konuşmuyoruz?
Cevapla