Abi ben anlamıyorum çekici ya da güzel olmanın nesini abartıyorsunuz?

Ya sözüm erkeklere aslında hani neyini abartıyorsunuz ki çekici kadınlardan çok var. Hani senden çok var olayı var ya o biçim yani bir olayı yok neyi abartıyorsunuz ki? İçi boş dışı güzel olunca sevecek ne bulacaksınız? Bazen düşünüyorum benden çok var. Benden daha iyiler de var zaten. Güzellik de bir yetenek sayılabilir doğuştan geldiği için ama yine de ne bileyim abi hiçbir işe yaramaz günün sonunda eğer güzelliğini pazarlamayacaksan.

Abi ben anlamıyorum çekici ya da güzel olmanın nesini abartıyorsunuz?
Cevapla