- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
u 1 yılBende sonsuza kadar kendini ona ait hissediyorsam hayat bize güzel olur. Ama bu cümleyi kuran kişiye karşı bir şey hissetmiyorum bir anlamı olmaz ve iletişimi keserim.
11 Yorumla- 1 yıl
Evet o hisleri ziyadesiyle geçirmesi gerek🌸
En İyi Cevaplar
1 yılİlişkinin hangi kısmında söylediğine bağlı.
- İlk 5-10 dakikada söylediyse: "Djdjddj ben de inandım, 1 aya biter ilişki"
- 10 dakika ile 1 saat arasındaysa: "1 saatte müthiş tanıdın. Aferin, bakalım tünelin ucu nereye çıkçak?"
- 1 saat ile 12 saat arasındaysa: "Aşk sarhoşu muyuz?"
- 12 saat ile 2 gün arasındaysa: "Tabi tabi djdndjs"
- 2 gün 1 hafta arası: "Flörtöz bi iltifat olarak alıyom"
- 1 hafta 1 ay arası: "Neksel, hayır öküz diilim"
- 1 ay 6 ay arası: "Yiaa ne hoş, çok dokunaklı"
- 6 ay 1 sene arası: "Teşekkürler çinekoplu muhallebim, ben de senin için öyle düşünüyom"
- 1 sene 3 sene arası: "Benimle eflenir misin djdjjdjd"
113 Yorumla- 1 yıl
Hahaah 😅😅
Bu arada senin profilini görünce aklıma hep paint terk diye bir kanal var youtube da o geliyor😅Şimdi adı casino chef oldu. Senin dilin gibi esprili, mizahi bir kanal😅 - 1 yıl
İvit ama o kanaldan esinlenmedim hiç djdjjd hem benim suratlar ordaki gibi diil
- 1 yıl
Aynısı değil ki zaten😅
Çizim şekli onu aklıma getiriyor😅 - 1 yıl
Dün de biri paintterk demişti, çaldığımı mı düşündüleğ acaba didim bi an djdjd
- 1 yıl
Aaa denk gelmedim hiç. Aklıma geldi dedim bir anda🙂
- 1 yıl
Güsel, soru sorcam da aklımda 1 tanecik soru var. Soru önerisine son derece açığım
- 1 yıl
Hangi kategori olsun önerelim tabi neden olmasın?☺️
- 1 yıl
Hiç farketmes ama trollvari bi soru olsun. Birazdan hayalgücünüzü tanımlayın tarzı bi sori sorcam, profil resmime tıklayıp gidebilirsin, o tarz antin kuntin sorular soruyom djdjdj
- 1 yıl
Profil gizli baktığımda:)
Bende pek trol soru sormamki😅 - 1 yıl
Sorduktan sonra profil resmime tıklarsan en son sorduğum soruya götürür seni, tıpkı beyaz tavşanı takip etmek gibi
- 1 yıl
Tamam sordum sldkfşsif
- 1 yıl
Bir yere götüren yok ama onu diyorum bende🤣🤣
İlahi alemsin KS ye hakimim elbet🤣
Kimin söylediğine göre değişir hislerim. Gerçek bir dostum söylüyorsa (ki kimsenin dostluğuna inanmıyorum orası ayrı mevzu.) inanma intimalim olabilir belki ama hayatıma yeni dahil olmuş birisinin bunu söylemesi sıfır samimiyettir benim için 💅🏻
Bu arada uzun zamandır görmedim seni. Hoş geldin 🌸15 Yorumla- 1 yıl
Çok güzel dedin sözler, eylemler ve kişiler tutmuyor çoğu zaman.👌🏻
Teşekkür ederim.🙂Evet yoktum. Seyahatlerim, işlerim epey yoğun bu aralar epey.🎀
- 1 yıl
Teşekkürler çok kibarsın sende iyi ol hep sorduğun için de ayrıca teşekkürler fark edilmek kıymetli☺️✨
- 1 yıl
🙏🏻🙏🏻🪩
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Artık erkeklerin ne söylediğine bakmıyorum. Nasıl hissettirdiğine bakıyorum. Eğer sözleri davranışlarına yansımıyorsa, vakit kaybetmeye gerek yok deyip naşting yapıyorum slsds
55 Yorumla- 1 yıl
Naşting😅😅 ahahah ya deli kız💜
u 1 yılNe yapaydım, yüzsüzlük edip kalsa mıydım bacım dksld
- 1 yıl
Ahahha senin şu bacım lafına hastayım bana da bulaştı kızz seni görünce istemsiz diyorum birkaç kişiye de öyle aynı şekilde🤣🤣🌸🌸
u 1 yılSeda Sayan'a bağladım iyice jjdj
De gitsin, daha sempatik oluyor dkjsj- 1 yıl
Ahahah evet arkadaş arasında reelde derim aslında burada demiyordum ama sana demek başka güzel😅😅🌸
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılSözlerden ziyade eylemlere bakıyorum. Dil yalan söyler ancak beden asla. Fiile dökülmeyen her cümleye şüphe ile bakarım.
13 Yorumla- 1 yıl
Evet eyleme dökülebilmeli. Konuşmak kolay.👍🏻
- 1 yıl
Ama ne olursa karşında bir kadın bu kelimeyi kullanırsa inanılmaz etkili olduğunu söylemeliyim.
- 1 yıl
Doğrudur:)
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
1 yılGülerim ve suratına ziyaa diye bağırırım djdj
23 Yorumla- 1 yıl
😅😅
- 1 yıl
@Redamancy-4 haklı isyan destekliyorum 👍👍😂
- 1 yıl
😁😂😂😂
Aşk İlişkileri konusunda 64,6b cevap paylaştı. Hiç bisey o lafları çok duydum hurafe 😄
27 Yorumla- 1 yıl
Palavere hep bunlar😅😅🤣
- 1 yıl
Baksan hayatları da yalan çıkıyor zaten😅😅
- 1 yıl
Olsun farkında olmadan aslında iyilik yapıyorlar😄😄
Demek her insan özünde iyi ahaha😄😄 - 1 yıl
😄😄
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 1 yılböyle şeylere inanacak yaşları geçtik. bunu diyenler ilk terk edenler olur.
11 Yorumla- 1 yıl
Evet komşum gerçekten öyle👍🏻
Öncelikle bu söz 2 günlük birisine ya da yersiz bir yerde söylenecek bir söz değildir bence tamamen fikrimce yorum yapacak olursak ben aslında romantik duygusal ve düşüncesel açıdan mantıklı ve kesinlikle aidiyet duygusunu hissederim fakat bu dediğim gibi sık sık söylenirse veya ayarsız söylenirse tabii ki de samimi gelmeyebilir karşıya kesinlikle kendinizi tespit ettiğiniz de hastalıklta karşı size maddi olarak büyük bir destek verdiğinde ya da karşı üzgün stresli hissettiğinde ufak tefek de olsa bir tartışmadan sonra manevi olarak güçlü bağlar kurduğunuzda bir tanıştırma sonrası veya baş başa anlarda kesinlikle iki tarafı da rahatlatacak ve ilişkiyi ciddi hale getirecektir ben şahsen bir erkek arkadaşı olan birey olarak ara ara söyler sık sık duyarım ve güvende hissettirir doğru kişiye doğru zamanda söylediğinizde emin olun güzel bir ambiyans ve iyi bir tutku yakalarsınız her şey olduğu gibi buda dürüst ve tadında olduğunda güzel !🙃...
10 Yorumla
1 yılGece kıcn acıkta kalmıs... Uyan bu rüyadan derim.. Ben yemem yiyene afıed olsun
Kadınların %90 I biriyle flört ederken her zaman ulan acaba bundan daha iyisini bulabılır mıyım dusuncesınde... O bahsettiğiniz askları ben sadece dizilerde görüyorum...
Flörtte kadınlar erkekleri geçti.
12 Yorumla- 1 yıl
İlk cümleye çok güldüm😅😅
- 1 yıl
🤣🤣
1 yılHiçbir şey hissetmem çünkü inanmam. Gülesim gelir bu yalana sadece 😄
34 Yorumla- 1 yıl
Ahaha konuşmak bedava ne de olsa doğru😄
- 1 yıl
😄🌺
- 1 yıl
😅🌸
- 1 yıl
Önemli olan hissettirlmek
- Aşk İlişkileri konusunda 393 cevap paylaştı.
1 yılBunu benim için de söyleme hiç kimse için de söyleme derim kafamızın uyuştuğu sürece birbirimize saygımız olduğu sürece sevgimizde olacaktır ama bunun dışına çıkacak bir hareket sonsuzluğu bitirir o yüzden o anki duygularla söylenebilir ama çok emin konuşmamak gerek
10 Yorumla
1 yılBir erkeğin "Sonsuza kadar seninim" demesi, genellikle o kişinin derin bir bağlılık ve sevgi hissettiğini, duygusal olarak kendisini tamamen adadığını ifade eder. Bu tür bir ifade, uzun süreli bir ilişki arzusu ve karşı tarafa olan büyük bir güveni de gösterebilir. Ancak, böyle bir sözün samimiyetini ve gerçekliğini anlamak için, kişinin davranışlarının ve tutumunun da bu sözleri destekleyip desteklemediğine dikkat etmek önemlidir.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 805 cevap paylaştı.
1 yılSonsuza kadar ne erkek nede kadın kimseye ait olamaz. 20 yıl tahammül edemiyoruz kaldiki. Elbette samimi ve doğru değil. Ancak bu seviyorumun biraz süslü halı. Fazla abartmadan güzel sözünü kabul ettiğimi hissettiririm ancak gervek olmadigini mantıken biliyor olurum An 'i yaşarim
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
1 yılAy tesadüfe bak bugün bu fotonun olduğu filmi araştırıyordum şimdi karşıma çıktı abla kimse bana seninim demesin bende kimseye ait olmak istemiyorum çünkü kaderin ne getireceği belli değil büyük sözlere gerek yok
13 Yorumla- 1 yıl
Tevafuk demekki güzel bir karşılaşma olmuş.🌸
Aşk sana belki de çok yakın ne dersin?😅 - 1 yıl
Bilemeyiz
- 1 yıl
Öyle.
Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. En son sensiz yaşayamam ölürüm diyenle ayrılalı 4 yıl oldu. Yalanlarıyla kendi mahvetti ilişkiyi de kendi kaybetti. Gayette yaşıyor valla alayı yalancı 🤣
11 Yorumla- 1 yıl
Sağlık olsun.. Hayat devam ediyor:)
Yaptıklarına bakıyorum sözlerden ziyade erkek milletine pek güven olmuyor okadar fedakarlarki herkese aynı cümleleri rahatlıkla kurabilirler
13 Yorumla- 1 yıl
Evet çok kolay olmuş geldiği gibi süslü sözler söylemek. Seçici olmak gerek oysaki😌
- 1 yıl
Haliyle.
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılGülerim 🤣 artık bu laflar bize öyle basit öyle anlamsız geliyor ki bize bir şey hissettirmiyor
16 Yorumla- 1 yıl
Öyle mavişim hahaha😅😅💙
- 1 yıl
18 li yaşlarda bu tarz sözler iltifatlar çok cazip gelirdi inanirdik , ama belli bir yaştan sonra aslının öyle olmadığını tecrübe ile anlamış ve içeriğinin boş olduğunu görmüş olduk bu saatten sonra kimse kimse için ölmez
- 1 yıl
Sezen aksu güzel demiş:
İcraatlere değil sözlere bakarım ben.🪩 - 1 yıl
Sözlere değil icraatlere*(Şu klavyenin hızlı yazısı)🤣🤣
- 1 yıl
Kesinlikle öyle canım 👍🥰.
- 1 yıl
🥰🥰
Yalanını *tiğime bak hele ne güzel söylüyor 🤦🏻♂️
22 Yorumla- 1 yıl
:Dddd
1 yılHiç bişey. İcraata bakarım lafa bakmam sende öyle yap
11 Yorumla- 1 yıl
Kendime sormadım soruyu.😄Bu süslü laflardan daha fazlasını dilim söyler bu arada beni inandırmak zordur😅
Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı. Lafın ağızdan değil kalpten cıkması önemlidir canım çünkü bazıları bu tür sözleri genelde karşısındakini manipüle etmek için söyleyebiliyor bu yüzden dikkatli olmak lazım eğer o kişinin kalbi iyiyse o zaman bana çok romantik gelir ❤️
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Taş çatlasa en fazla 50 yıl yaşarım ne sonsuzu gevşe….. derim
15 Yorumla- 1 yıl
Sonsuz iddialı bir kelime yarına ne olacağımız belli değil iken😌
- 1 yıl
Tabi hayat nelerle sınayacağı belli olmaz. Her ihtimali düşünmeli:)
- 1 yıl
Est.☺️
Aşk İlişkileri konusunda 380 cevap paylaştı. O cümleyle birlikte artık bir şey hissetmem. Alenen belirsiz yaşanan bu dünyada kesinlik içeren bu tarz cümleler çok cüretkar. Diğer yandan geleceğe dair kesin bitecek hükmü de kötüdür. O ana bakılmalı. Bu yeterli.
13 Yorumla- 1 yıl
Arkadaşımın bu tür ilişkisi vardı çocuk ona güzellik tanrıçası demiş bu şirk mi
- 1 yıl
Müslümandi dediğine göre
Aşk İlişkileri konusunda 9,5b cevap paylaştı. Çok büyük bir cümle elbette çok mutlu ederdi beni umarım gerçekten söyleyen biri olur.
11 Yorumla- 1 yıl
🙏🏻☺️
- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
1 yılKimse böyle bişeyi ima dahi etmedi..
Hayal edemedim Biscolata :(12 Yorumla- 1 yıl
Sana da derler bir gün üzülme olsun👍🏻😌
- 1 yıl
Amaaaan.
1 yılO seninim değil de ben benimsin diyorsam ondan korksun Çünkü istiyorsam alırım 😂
13 Yorumla- 1 yıl
Vaayy yürü be girl🥳🥳
- 1 yıl
İçimden bi ses hep diyor ki sen yürü 😂😂
- 1 yıl
Ahahah😅😅
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
1 yılYeyim mi acaba?
Duygusal diyette girdim ben...
13 Yorumla- 1 yıl
Ahahaha hemen yeme tadına ucundan bak çılgın peri🤣🤣🍫
- 1 yıl
Bencede 😂😂🍫🍪
- 1 yıl
😅😅🍫🌸
Uzaklaşırım, en büyük hezeyan yaşatan bu tipler oluyor
11 Yorumla- 1 yıl
Doğru diyorsun😅
Aşk İlişkileri konusunda 607 cevap paylaştı. Klişe bir söz ama etkileyici. Karşıdaki kişi samimi bir şekilde söylüyorsa bunu da eylemlerine yansıtıyorsa inanıp elbette mutlu olurdum. Fakat körü körüne de inanıp güvenmezdim.
10 Yorumla
1 yılÇoğu insan bunu hissetmek ve hissettirmek ister ama ne yazık ki bunu yapacak kimse bulamaz. Çünkü geneli yalan dolan çıkıyor. O yüzden pek inandırıcı gelmiyor artık.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılEşimle hergün deriz birbirimize bunu tam olarak aynısını değilde bizim için özelleştirilmiş halini ve anlatılamayacak kadar özel hissettiriyor
10 Yorumla Eyleme dökülecek kadar samimiyse ve bunu bütün ruhumla hissettirseydi, o zaman ruhum daha çok bağlanirdi.
10 Yorumla
1 yılÖnce şüphe ederim acaba doğrumu söylüyor diye sonra doğru söylüyorsa bu kadın benim karım derim geçerim.
10 Yorumla
1 yılO benimse ben de onun olurum. Duygu olarak ne hissettiğime gelirsek de yoğun bir sevgi ve mutluluk hissederdim
10 Yorumla
u 1 yılOlur olur, yeriz.
13 Yorumla- 1 yıl
Yalan dolan hep😀
- 1 yıl
Az yemedik bu sözleri, yine yeriz djdjs
- 1 yıl
Ah ah🤫🤫😅
1 yılSözlerle işim olmaz. İcraat lazım. O sonsuz sona doğru ilerleyelim bakalım yanımda olacak mı, olmayacak mı o zaman görürüz.
10 Yorumla
1 yılokumamış eğitimsiz biridir derim, büyük laflar söylemeye cüret gösterebilen hadsiz biridir derim
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,4b cevap paylaştı. Söze bakmam icraata bakarım
Sözler gelip geçicidir.10 YorumlaSamimiyetsizlik hissederdim.
10 Yorumla
1 yılO gün sevinçten uyuyamayacak kadar aşık ve ona ait hissederdim
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Sonsuzluk çok uzundur insana işkence gibi gelir
10 YorumlaBende dedim bana da denildi ama insan fıtratında öyle bi duygu veya güdü yok.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 796 cevap paylaştı. cennette hurileri görünce beni satanın ….. derğm😂
10 Yorumla
1 yılİzafiyet teorisini hakli cikardigini hissederim 😀
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u 1 yılHiçbir şey hissetmem açıkçası. Davranışa dökmedikten sonra sözler havada asılı kalır çünkü.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Sadece gülerim çünkü çok samimiyetsizce bir söz erkekler için
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 567 cevap paylaştı. Ağır bir söz ama sevmıyorsam bırsey ıfade etmez. Sevmek önemli sevilmek değil
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Mezarını kaz yanıma da bari toprak inansın derdim ne diyim.
15 Yorumla- 1 yıl
@Yutfiyutre çocuk demişse sayılmaz
- 1 yıl
@Yutfiyutre bir çok kişiye aynı soruyu sorup aynı cevabı almışsın zaten. Oraları tekrar okumanı tavsiye ederim.
- 1 yıl
Arkadaşım evham yaptı bende sorayım dedim kafama takıldı benimde
- 1 yıl
@Yutfiyutre bu tür kelimelerden uzak durmak gerekir, imanı zayıflatır, dinden çıkarsın da anlamazsın. Hemen tevbe gerekir. Yardımcı olabilmişimdir umarım hayırlı günler.
- 1 yıl
Teşekkür ederim
- Aşk İlişkileri konusunda 992 cevap paylaştı.
1 yılBunu demesin, hissettirsin. Böyle iddialı ifadeler lafta hiç inandırıcı gelmiyor.
12 Yorumla- 1 yıl
Arkadaşımın bu tür ilişkisi vardı adam ona güzellik tanrıçası demiş bu şirk mi
- 1 yıl
@Yutfiyutre Bilmem, Cübbeli'ye sormak lazım :D
Samimiyetsizlik hissederdim (hadi ordan, sonsuza kadarmış 😒)
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 774 cevap paylaştı.
1 yılSonsuza kadar birine ait olsam aşırı sıkılırım
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılO kadar umrumda değil ki saçma çünkü en başta kendim inanmıyorum böyle bu durumq eşim de der ama benim için bir şey ifade etmez
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılYok canım ben baglanamam derim.
Kişiye göre değişebilir ama10 Yorumla Hiç iyi şeyler hissetmem. Tebelleş olurum ona... ;)
Gördüğüm yerde yaptıklarına pişman ederim.
00 Yorumla
1 yılAllah ayırmasin bizi derim
10 Yorumla
1 yılUlan belki yarın ölecem kapa çeneni denir 😂
24 Yorumla- 1 yıl
Boşuna sözlerin prensesi değil bak bak😅
- 1 yıl
Prensi de olabilir erkek gibi konuşuyorum 🤣🤣🤣
- 1 yıl
Yok prenses olsun daha güzel👍🏻😅
- 1 yıl
Kesinlikle 👸
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Yalan parayla mı
16 Yorumla- 1 yıl
Olmadığından söylemesi kolay😅
- 1 yıl
Sıpalar işte inandıracak sanıyorlar😅😅
- 1 yıl
Öyle 😅
Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. https//youtu. be/XdbjnJGO2IQ? si=I6U42zk_JujuxoIe
12 Yorumla- 1 yıl
😁😁😁
1 yılAdı ne filmin?
13 Yorumla- 1 yıl
Not:Seni seviyorum.
- 1 yıl
🙏
- 1 yıl
☺️✨
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılSevdiğim adam derse mutlu olurum 🙃
13 Yorumla- 1 yıl
Altı doluysa evet ama değilse fıs be İso😅
- 1 yıl
'Sevdiğim adam' zaten bu adam hayatının sınavlarından geçmişdir bu tabiri kullanmam için.. altı bayağı doludur.. 😄
- 1 yıl
Vaaay güzeldi bu😄🌺👍🏻
- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
1 yılBenim tapulu malımmış gibi hissederim
12 Yorumla- 1 yıl
Sevgi tapulu mu orası şüpheli😁😁
- 1 yıl
Düşünmek lazımm
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılTapıyı göster kefil yap sonra kapora😂😂😂
18 Yorumla- 1 yıl
Tapuyu yer de onlar o an😅😅
- 1 yıl
Boğazında kalır o an😂😂😂
- 1 yıl
Münasip yerinden çıksın bacım😅🤣🤣
- 1 yıl
Ahhhh ağzın bal yiyeee bacım 😂😂😂
- 1 yıl
Ahahaha😅😅🌸
- 1 yıl
🥰🥰🥰 hep gül hep❣️🙏
- 1 yıl
Sağol birtanem sende hep gül🌺🥰🥰
- 1 yıl
🤗🤗🤗🤗🤗
Tabii canımmm kesin öyledir😂😂
12 Yorumla- 1 yıl
Yaa değil mi kesin😅
1 yılHiçbir şey hissetmem o kadar hissizim
11 Yorumla- 1 yıl
İnanası gelmiyor insanın değil mi?😏
- Devamını Gör (87)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 