Ya çok büyük olaylar oldu? biriyle tanışma amacı buluştuk? bu benim eximin gönderdiği çocuk diye şüpheleniyorum? ne yapmalıyım?

Benimle uğraşıyor sanırım exim

Bu çocuk bana otel filan dedi redettim normal konuştuk ve eximin eski oda arkadaşıymış meğerse beni onun yanında görmüş öyle dedi

Ben exim git o kızı kullan dediğine eminim ve bu çocuğa ne yapmalıyım

Ne yapsam da hepsinin ağzına s*çsam ben beni rahatsız ediyor artık

Kendisiyle konuşmuyorum buarada sürekli arkadaşları gelip konuşuyordu şimdi onlar konuşmuyor bunu göndermiş

Ya çok büyük olaylar oldu? biriyle tanışma amacı buluştuk? bu benim eximin gönderdiği çocuk diye şüpheleniyorum? ne yapmalıyım?
Cevapla