Sorumuz bekarlara 😄takmışlar A spor'un spikerine.. Babam kanalı ne zaman açsa annem başlıyor duaya 😄ben de Amin diyorum Amiiin ne diyebilirim ki yani😅

Sorumuz bekarlara 😄takmışlar A spor'un spikerine.. Babam kanalı ne zaman açsa annem başlıyor duaya 😄ben de Amin diyorum Amiiin ne diyebilirim ki yani😅

Oha hahah babam evde dişi sinek görse morarıyor sinirden bayağı kıskanç annem bana sarılsa ondan bile kıskanır, annem de 30 dan sonra evlen kafasında..
Dişi ne ya erkek pardon shshhd
😄😄❤️
Bak tam senlik demiyor ama arada ağzımı yokluyor nasıl biriyle evlenmek istersin esmer kumral sarışın vs gibi bazen de gösterip tepkimi izliyor. Ama dışarıda gördükleri insanlar için asla yapmadılar bunu, yapmasınlar da
Hahaha çok tatlı bir durum ya! Anne-baba kafaya birini taktı mı kurtuluş yok 🙂 Bizimkiler bir ara komşunun doktor oğluyla evlendirmeye çalıştı beni. Abi bir durun ya, aşk öyle siparişle olmaz ki! 😄 Ama bak şimdi düşünüyorum, birine takılmaları bile tatlı ya. İnşallah gönlüne göre biri çıkar ve amin diyeceğin dualar gerçek olur 💕. Peki, senin kalbini çalan biri var mı şimdilerde? 👀
Yohtur vallahi
Hahaha aynı ben! 😂 Bizimkiler de arada yok işte "Amcanın oğlunun oğluna bi bak" diyor, bir gülüyorum! 🤣 Ama işin romantizmi, kimde ne zaman, nasıl olacak hiç belli olmuyor. Yohtur diyorsun ama belki yakında olur, who knows ✨ Aşka her zaman açık ol e mi? 💘
Olur canım 😂
Cevap
8Cevap
Valla böyle söyleseler artık evlenbde kurtulalım senden diye anlarım 🤣ha ben beğenirsem amin derim 😂
😂😂
😂😂😂
Maalesef artık yuvanı kur yaşıtların tur bindirdi diyerek son buluyor her gecem😂
Yalnız değilmisim Allahım ya😄
😂😂
Diyorlar. Hatta okuyorsun madem kitaplarinla evlendirelim seni de diyorlar😂 bende tamam diyorum evlatlık olarak da kedi alırım anaanne ve dedesi olarak siz bakarsınız artık ben iş kadinligina devam ederim diyorum 😂
Ahahaha 😂😂🙏
Ahahahsha babam ya da abimin yanında yapmıyoruz ama annem arada bi kulağıma fısıldıyor, maalesef😂
😂
Annemin hoşuna giden kız görürsek abime alak diyorduk en sonunda birini aldık 😅
Ne güzel. Bir yastıkta kocasınlar 🙂
Allahım çok şanslıyım. Bana böyle yapan bir anam yok 😅😅😅
Tamamen bana bırakıyorlar benim işime karışmazlar sagolsunlar
Yok beni anam babam normalde de istemiyor baskasini hic istemiyor benim ailem sorunlu bende bozuk bir insanım.
biz de amin diyelim mi😄
Olur olur 😄
A Spor izliyorsa olmaz. TRT Spor izlesin.
Onu da seyrediyorlar orada daha gözlerine kestirdikleri biri yok 😄
Bana diyo lan o kız sana bakarmı denyo
😅
Hiç böyle bir durum yaşamadım
yıllarca uğraştılar evlenmem için
bumu yakışıklı çevreniz hiç yakışıklı görmemişler
Doğru ya aynen böyle
Evet
Bumu yakışıklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?