Kızlar kızlar sorum size bu 2 aydan beri ben sürekli Sevgili yapmaktan nefret ederim normalde ama sürekli Sevgili yapmakistiyorum?

Bunun sebebini ben de bilmiyorum Yani normalde nefret ederim yani nefret ettiğim şeyi de yapmaktan aşırı nefret ederim yani bilmece gibi bir şey ben Sevgili yapmaktan hoşlanmam ama artık bu son iki aydan beri bir olaylar yaşadım bu olaylar ama hiçbir aşkla alakası bile yok ama işte sevgili yapmayı istiyor canım okulda sürekli bir erkeğe tokamı vermek istiyor?

Kızlar kızlar sorum size bu 2 aydan beri ben sürekli Sevgili yapmaktan nefret ederim normalde ama sürekli Sevgili yapmakistiyorum?
Cevapla