Yeni tanistigin birinin fotoğraf atmani istemesi?

Neredeyse bir haftadır konuşuyoruz bugün bakayım sana diye mesaj attı bende yeni tanistigimiz için hemen fotoğraf atmak istemedim" ben çalışıyorum sen at kendini "dedim. O da bu bı engel değil dedi. Bende "Haklısın ama senin fotoğrafını görmek motive edici olurdu" dedim. Bana videolu atmış kendini sizce bu şekilde cevapvermem iyi mi olmis yoksa bende normal halimi atmalı miydim

Güncellemeler
1 yıl
Kizlarrr sizceeeee
Yeni tanistigin birinin fotoğraf atmani istemesi?
Cevapla