Kızlar genelde yaparmış kıyaslamayı bende neden yok?

19 yaşındayım bir tane 1 2 kişi ile flört gibi bir şey yaşadım konuştuktan 3 4 gün sonra sevgili yaptılar. Bana garip gelen şu ki evet kızların profiline girdim ister istemez insan stalk yapıyor ama az önce bir video gördüm aklıma geldi hiçbir zaman ben neden bu kızın yerinde değilim neden ben değil de bu kız demedim. Ben çirkinim diye bu kızı seçti diyip ağlamadım aklıma bile gelmedi tipimden dolayı kaybettiğim Flört ettiğim kişilere de aşık olmuştum. Sizce daha yolun başında mıyım bende neden ben değil de o bende olmayan ne var onda diye kıyas yapar mıyım
Kızlar genelde yaparmış kıyaslamayı bende neden yok?
Cevapla