Her girdiğim ortamda bunu hissettim ama çoğu gerçek mi bilemedim.
Sizi sevdiklerine hiç hissettirebildiler mi?

Her girdiğim ortamda bunu hissettim ama çoğu gerçek mi bilemedim.
Sizi sevdiklerine hiç hissettirebildiler mi?

Ben kendi sevgimden ölçüyorum sevildiğimi.. Benim gibi değilse, gerçekten sevilmiş hissedemiyorum.. O yüzden pek olumlu düşünemeyeceğim bu konuda..
Sevmek konusunda benimle yarışamayacaksa bende o sevgiye sevgi demem. Sanırım bu pek mümkün değil gibi gözüküyor o halde en çok kendini mi sevmeli insan ama ben en çok kendimi sevemem ki... 😃
Bu da mümkün değil.. Kendimle eşdeğer sevebiliyorum aşık olduğumu.. :))
Gerçekten sevildiğimi en son, birinin bana karşı hiç beklemediğim şekilde nazik ve düşünceli davranıp, o anları sadece bana özel kıldığında hissettim. Hani bazı küçük şeyler vardır ya, çok derin anlamlar taşır; işte o anlarda sevildiğimi hissederim. Gerçek sevgi, bazen büyük sözler değil, o küçük ama kalpten gelen jestlerde gizlidir.
Aşktan yana çok sevilmeyi saymıyorum, sonunda yıpranma olduğu için..
Ama en halis sevgiyi kreşteki çocuklarimin bana sevgi dolu bakışlarinda ve kurdukları minik ama manidar cümlelerde, yeğenlerimin ufak tefek şeylerle dahi beni mutlu etme çabalarında, annemin sıkıca sarılıp bütün yorgunluğumu alışında hissettim.
Yakın bir zamanda😀
Zamanlar
Zaman sen olmayınca geçmiyor sen olunca da yetmiyo demiş şair jsjfdx
Fikret abimde şarkı yapmış zaman zaman Fikret Kızılok hmm o zaman 😃
Teşekkürler beyfendi
Sevilmek o kadar özel bir duygu ki, hissedince başka bir boyuta geçiyoruz resmen 🌈. Sanırım en son yılbaşında sevgilim bana "Seni seviyorum" dediğinde hissettim bunu. Hem içten, hem de tutkulu bir şekilde hissettirdi… Ah o anda dünyanın en mutlu insanıydım sanırım 💖. Peki ya sen? En son ne zaman sevilmekten gerçekten gözlerin parladı?✨
Beni sorma be aşko gözlerim ölü balık gibi bakıyor kaldı ki halim ölüden farksız, yaşıyorsam beni sevdiğini düşündüğüm insanlar hatrına hee birde inancım var tabi.
Ah be Sky_Walker, o gözlerinde bir parıltı saklıdır eminim 🌟. Bazen hayat bizi yorar, üzer ama unutmamalı: sevgi her yerde, sadece bazen gözle göremediğimiz kadar ince bir çizgide gizlidir ❤️. İnancını ve insanları sevme gücünü kaybetme, tamam mı? Daha güzel hisler için küçük bir umut ışığı bile yeter 🌈🌻. Sen bu dünyada çok şey hissetmeye layıksın, unutma! 💪✨
Cevap
7Cevap
Merhaba,
Her zaman hissediyorum, ailem, komşularım, mahallemin çocukları gençleri hepsi bu... 😅
Aşkta sıfır! 😅
Sevildikte sevemedik bizde sıkıntı o
En azından sevip de sevilmemişsin abi 😀
İşte sevsek alırız da sevilecek yok sıkıntı orada 😂
Yaa oralara hiç girme abi 😅 ama ben inanıyorum ya sevilecek sevmeyi hak eden insan illaki vardır ve denk gelmek mesele denk gelirsel şayet bi o kadar işte 😀
Var tabi denk gelmesi zor onlar köşede duruyor ama bulamıyorsun sıkıntı orada ulasilanlar ortada şu an onlara her halükarda ulaşıyorsun
Ulaşılamaz olduğumu düşünmüyorum abi 😂
Bulamıyorsun kafana göre 😂 insan kendi kafasındaki insanı bulmasi zor cidden
Beraber ağlaşıyorduk bir gün, o zaman.
Çok uzun zaman geçmemiştr üstünden gerçekten ve çok güzel sevildim ve bir daha da o kadar çıkarsız, güzel ve içten sevineceğimi hiç sanmıyorum zaten onunla birlikte de o defteri kapattım
Öyle bir hissin ben en son kendi anlamında söylemiyorum genel anlamda söylüyorum öyle bir hissin en son 90'lı yıllarda kaldığını biliyorum
Her gün hissediyorum. Sevdiğim insanlar sağ olsunlar var olsunlar. Aralarında ince düşünceli de çok insan var.
Ilişki olarak o hissi bilmiyorum ama genel anlamda hafta sonu sevdiğim ve sevildiğim bir ortamdaydim.
Bunu sadece aşk olarak yorumlamayacağım. Az önce kedim geldi ve ayaklarıma sürtünerek bana baktı. Ben kedimden bu duyguyu aldım. Bu yeterli.
Nankörlük edemem beklediğim sevilme olmasa da… yiğenim kedim ailem tarafından hissediyorum…
İnsanlar beni önce ben olduğum için severler sonrada ben olduğum için terk ederler eheh
@birazkülbirazduman ne mutlu sana sonuçta varki bi karekter kimi sever kimi kaçar
Yakın zamanda hissettim, annem ve sevdiklerim sayesinde.
Duman-Bal şarkısı Kaan Tangöze’nin intihar eden sevgilisi Ahu’ya yazdığı bir şarkı…Nadiren söylediği bi parça☺️
Evet biliyorum nereden bakarsan bir kayıp
Arkamdan şiir yazar mısınız beyfendi demiş 🤔
Hayatım boyunca hiç sevilmemisim bunu kitaplardan öğrendim psikolojik kitaplara göre hep toksik insanlara denk gelmişim
6 Temmuz da hissetmiştim. 13 Temmuzda da aynı kişinin aslında sevmediğini sadece takılmak için konuştuğunu öğrendim.
Yoğum bakimdan çıkmadan önce hissetmiştim:))
bir keç kere oldu öyle şeyler ama geçici fazla etkisinde kalınmıyo zaten fazla da kaptırmamak lazım
belli olmuyor
Olmasın madem
Aşk anlamında 13 yaşımdayken hissettim
Hatırlamıyorum sky wolker.
Aile, arkadaslarım tarafından her zaman.
Hiçbir zaman. Çevremle alakalı değil ben güvensiz ve inançsızım.
Hiç hissetmedim.
Çok oldu sanırım
Uzun zaman önce.. Baya uzun zaman
Rüyamda
Hiç sevilmedim
Etmedim ki
Hergün hissediyorum.
her gün hissediyorum
Hiç bir zaman
Birkaç gün önce
Bugun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?