Ne yapacağım ben ya bu gece bana ağlama yolları gözüktü 😭😭😭?

Sevgilimi özledim 2 gündür yazmıyor mesaj attım cevap vermedi endişeleniyorum çünkü yazamayacak olsa bana haber verirdi ama yok bir sürü mesaj yazdım cevap yok çok korkuyorum bir şey olmuştur diye ve çok özledim kocamı en son tartışmıştık bana hadi gel kocam de gel kucağıma demişti bende trip atmıştım çok pişmanım özür dilemek için yazdım ama cevap vermedi korkuyorum ağlamak istiyorum kocamı çok özledimmmmmmm ne yapmalıyım sizce şimdi ders çalışmak bile istemiyorum şu anda
Ne yapacağım ben ya bu gece bana ağlama yolları gözüktü 😭😭😭?
Cevapla