Vücudum kıllı olduğu için kimseyle sevgili olmuyorum olduğum zaman da bahane bulup ayrılıyorum?

Vücudumun tüm yerinde kıl var ve 3-4 yıldır lazere gitmeme rağmen bitmiyo lazer yaptıktan 1 ay sonra yine aynı şekil çıkıyo. Bu durum tüm özgüvenimin içine etti. Erkekler tarafından beğeniliyorum teklif alıyorum ama sırf bu kıllar yüzden çekiniyorum reddediyorum. Bazen yeni lazer olduğumda bi özgüven geliyo kabul ediyorum 1 ay sonra sonra kıllar çıkmaya başladığında yine sinirim bozuluyo ve karşımdaki insandan bahane bulup ayrılıyorum. İlerde evlenirsem ne olacak falan diye de çok düşünüyorum Yani çok komik ve saçma bi durum ama maalesef bu durumu yaşıyorum ve hayatım çok kötü etkileniyor.

Vücudum kıllı olduğu için kimseyle sevgili olmuyorum olduğum zaman da bahane bulup ayrılıyorum?
Cevapla