Ben akademik kariyerden cok yoruldum. Zengin koca pişmanlık mıdır ?

Üni sona geldim. Takatim kalmadı. Kariyer desen yapamadım. Öyle ya da böyle mezun oluyorum. İş bulsam ilk yıllarda 30 k ya özel sektörde surunecegim. Aşkı bulmuş olsam evlenirdim. Onu da bulamadım. Bari mantık evliliğinden zengin koca mi yapsam. Ben o parayı da yiyemem bosa evlenmiş olurum. Bıktım yaaaaa

Ben akademik kariyerden cok yoruldum. Zengin koca pişmanlık mıdır ?
Cevapla