şu an para ve aile, içsel catismalar kendi hedeflerim ve psikolojim huzurum vs durumlarda güçlü olmaya bunların üstesinden gelmeye çalışıyorum hala erken mi sizce?
Bir ilişki yaşamak için biraz daha mi beklemem gerek

şu an para ve aile, içsel catismalar kendi hedeflerim ve psikolojim huzurum vs durumlarda güçlü olmaya bunların üstesinden gelmeye çalışıyorum hala erken mi sizce?
Bir ilişki yaşamak için biraz daha mi beklemem gerek

Cevap
1Cevap
Sen bilirsin 🤭🤭
Otel ayarladım nedir be ilişkiye girmeye mi gidiyorsun sanki dışarıda kahve icmek varken otelde ne yapacaksın ki tabiki de hubkisoden ayrılmak en doğru karar olur senin için
Maalesef ki bakamam çünkü kendiniz söylediniz bana fal bakmada hiç iyi değilim ve bakmayı da düşünmüyorum 🤷♂️🤷♂️
Ciddiye almadım sadece o kadar zaman ayırıp yazmakla uğraşıyorum ve karşılığında böyle bir cümle duyunca ister istemez insan artık istemiyor ben günse hoc yoksa 50-60 kişiye bakıyorum
Bursalilar diyip genelleme yapma bence ama gene de sen bilirsin belki o kişinin karakteri o şekildedir olamaz mı
Hayır benden özür dileme lütfen oldu bitti fal değil ama normal sıradan arkadaşız bide böyle düşün
Konuşmak iyidir güzeldir aslında ben bir masada oturup sohbet muhabbet etmeden saatlerce telefonla ilgilenen kişilerde gördüm ama ayni masada oturup deli gibi sohbet muhabbet edip dedikodu yapan telefon çalınca açıp hemen kapatan kişiler de gördüm konuşmak aradaki bağı güçlendirir ben buna inanıyorum 👍👍
Teyze hala ne bileyim insanların arkasından lonusulan dedikodu değil normal sıradan ünlü kişiler veya kendi yasadigi olayları anlatma bunları diyorum
İnsanların arkasından konuşma benim teyzem halam amcam falan örnek vermek için dedim
Yok pyoe değil mesela otobüste komik olay pldu onu anlatırım veya benim arkadaşım ile aramda olan kavga onu anlatırım bu şekilde söyledim beb
🤣😂🤣😂 o zaman bana musade hersey tadında ve zamanında güzeldir dimin🤭
Maalesef bakmıyorum değil bakamam bakmıyorum yoğunum veya yorgunum diye düşünelim emri vaki veya tersleme olarak düşünme lütfen
Rica ederim ne demek başka zaman başka sorularda görüşmek üzere kendinize iyi bakın görüşmek üzere iyi akşamlar hoşçakalın..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bir ilişkiye hazır olup olmadığını en iyi sen bilirsin tatlım! 🙃 Eğer eski sevgilini gerçekten kafandan çıkardıysan ve yeni bir insana karşı hislerin varsa, neden olmasın? Ama içsel çatışmalar ve hedefler üzerinde çalışmaya devam etmek de çok değerli. Kendinle barışık hissediyorsan, bu sağlam bir ilişki için harika bir temel olur. Unutma, aşk aceleye gelmez, önce mutlu sen lazım! 💖🌈 Peki son zamanlarda biriyle flört etmeye başladın mı? 😊