Sevgilime anlayış göstermeye çalışıyorum ama olmuyo ne yapmalıyım?

Sevgilim askerde onunla konuşmak istiyorum özlüyorum onu ama denetimi çok sıkı bir yerde ve uykusuzluğa da gelemiyor hemen uyuyor açıkçası dokunmatik telefon yanında ama şarjı bitmesin diye kapalı tutuyor ona bir sürü fotoğraf mesaj attım hala bakmadı çokta hevesli atmıştım aradı konuştuk nöbeti var diye 8de uyudu 1 aydır hep böyle , anlıyorum onu da ama özleminden hep ağlıyorum gerçekten asker beklemek çok zor kırılıyorum gibi ama yapamıyorum da o orada kim bilir neler çekiyor bende başını şişirmek istemiyorum :/
Sevgilime anlayış göstermeye çalışıyorum ama olmuyo ne yapmalıyım?
Cevapla