Nizamiye çavuşumu komutanmı daha üstündür ve nizamiye çavuşuna kargo gittiğinde telefon komutan görse bir sorun çıkarmı?

Kargo gönderdim nizamiye çavuşu adına kutu yaptım kutuyu hediye paketiyle kapladım sonra kutunun üstüne atlet aldım atlet koydum bir tane üst aldım altınada üstü koydum kutu arada kaldı kargoya gittim paket yaptırdım bir sorun çıkarmı?
Nizamiye çavuşumu komutanmı daha üstündür ve nizamiye çavuşuna kargo gittiğinde telefon komutan görse bir sorun çıkarmı?
Cevapla