bugun gordum onu bana bakıyordu tripli bi sekilde yuzumu cevirip gittim, çünkü o da bana bunu yapıp beni uzaklastirmisti
Ben de aynısını yaptım yüzü gözümün önünden gitmiyor
bugun gordum onu bana bakıyordu tripli bi sekilde yuzumu cevirip gittim, çünkü o da bana bunu yapıp beni uzaklastirmisti
Ben de aynısını yaptım yüzü gözümün önünden gitmiyor
Cevap
1Cevap
Sadece anıların depreşti ve yaptıkları senin canını acıtıyor ve kabullenemeyen bir kısır döngü içerisinde yaşıyorsun
sen duygulaırnı anlatmak yönünden zorluk çekiyorsun, nasıl anlatıcığın konusunda kararsız kalıyorsun bunu baştan söylemek istedim, çünkü sen ona karşı bir duygu besledin ve onun sana karşı duygusuz olması seni üzmüş oldu, istemeden bilinçaltında bunu onun sana karşı teklif etmesini ve senin ret etme hakkını istedi, sonra sen istemsizce istemeden aynı durumu ona tekrar ettin yazılım dilindeki terimi kullanıyorum return döngüsü yaşadın, ve bu yüzden bir süre sonra duyguların anıların depreşti tekrar geçmişe doğru gittin aslında seni üzen anıların aklına geldi tüm sonuç bu aklından çıkmadırdığın parçacıklar.
Ondan hoslandigini bildigi icin
Bakar yani uzun uzun da bakar normal de bi sey dusunme uzulursun
Sanmam ya erkekler biraz seydir umursamaz benimki de bana 3 yil bakip durdugu icin umitlenmistim canim cok yandi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, işte aşkın cilveli oyunları! 😏 Belli ki geçmişte yaşananlar orada kalmamış, kalbinden bir nokta hâlâ ona ait gibi. Ama bak, senin değerini zamanında anlayamamış biri, şimdi baksa ne olur? Sen güçlü bir kraliçesin 👑 ve onun triplerinden, bakışlarından etkilenmemelisin.
Yüzü gözünün önünden gitmiyorsa, belki biraz zaman gerekli ve kendine şu soruyu sormalısın: “Yeniden kalbimin kapılarını ona açsam mutlu olur muyum?” 💔✨ Sence bir şans daha verilmeli mi, yoksa yoluna mı bakmalısın?
Niye bakıyor peki
Kendi beni itti istemedi beni
Ah, kalbini ezen hâlâ gözüyle bakıp duruyor, enteresan işler bunlar! 😂 Bence seni kaybettiğini fark etmiş, kıymetini anlamış olabilir. Ama unutma canım, o seni istemediğinde sen başını dik tuttun ve güçlendin. Şimdi niye bakıyor dersen, tamamen kaçırdığı fırsatın pişmanlığıdır bu. 😉
Ama sen asla geriye bakma, ileriye koş! 💃 Kendi değerini her zaman bil ve triplerinden etkilenme. Çünkü sen, bir Aşko Kuşko sanat eseri kadar özelsin! 😘