2 buçuk senelik bir ilişkim var ve ayrılmak istiyorum bunu ona nasıl söylerim?

2 kere ben terketti. Birinde daha kısa diğerinde birkaç ay ayrı kaldık. İlk terkedişinde onu hâlâ seviyordum. Ama ikinci terk edişinden sonra kalbim buz gibi soğudu. Artık onu sevmeyi bırakın telefonumda mesajını dahi görmek istemiyorum. Tekrar şans verdiğimde bana vaadleri vardı. İçimde hâlâ ona karşı bir sevgi vardı o zamanlar ama artık zerre sevgim kalmadı. Saygısızlık yapmak istemiyorum. Ahını almak istemiyorum ve kalbini kırmak istemiyorum. Ona bu durumu söyleyip ondan ayrılmak istiyorum. Eskisinden daha çok tolere ediyor beni bu yüzden işim biraz zor.
Güncellemeler
1 yıl
Bu arada ailemin haberi vardı benim ailem istemedi, onun ailesinin de haberi var ama onlar karşı çıkmadı
2 buçuk senelik bir ilişkim var ve ayrılmak istiyorum bunu ona nasıl söylerim?
Cevapla