Gören varmı😞
Günaydın günaydın günaydın sabahın köründen 🤭
Gören varmı😞
Günaydın günaydın günaydın sabahın köründen 🤭
En son bunu yazan kişiye 2 ay boyunca sıkılmadan çekinmeden uzun uzun sevgi dolu Günaydın mesajı attım ama finalde senin başka işin gücün yok mu sabah sabah yazıyorsun demişti 🤷♂️🤷♂️🤷♂️
Gülme ya cidden her sabah alarim kurmuştum her sabah 2bin kelimli mesaj yazardım be 🥺🤭
Değer bilmeyene değer verirsen böyle olur işte 🤭 artık üzülmek yok mutluyum neden çünkü ben değil o beni kaybetti bu zaman da kimse sevdiği için bunu kolay kolay yapmaz sabah uykusuna bölüp dakikalarca tek gözü kapalı mesaj yazmaz 🤷♂️🤷♂️🤭🤭
Ne hasta bekler sabahı,
Ne taze ölüyü mezar.
Ne de şeytan, bir günahı,
Seni beklediğim kadar.
Geçti istemem gelmeni,
Yokluğunda buldum seni;
Bırak vehmimde gölgeni,
Gelme, artık neye yarar?
der giderim :)
Günaydın.. Türleri yok oldu onların.. Bayadır piyasada yoklar.. Söyleyen var eyleme geçen hic yok.. Zamanında kıymetlerini bilinmedi. Sessizce yok oldular.. :))
Valla gerçek bu.. Ben sabah kahve hazırlayana okeyim ama o bile 3 gün olur 4 gun olmaz.. Hayat çok zalim :))
Günaydın, senin için hazirlariz yeterki iste,3 çeşit zeytin 4 çeşit peynir, ramazan yumurta sucuk, domates salatalık biber reçel bal yetermi başka ne istersin
Cevap
77Cevap
Günaydın buradayım geldim :D
❤️❤️ günaydın hoş geldin
Hoş buldum ablam <3 <3 🤲
Valla sanırım onların nesli tükendi artık ya aksine onlar prens gibi hissedip önünde hazır kahvaltı görmek isterler🙂
İşte var ya 1 prens o sana prensesler gibi davranır her zaman yoksa düşündüğüm gibi değilmi ;)
TV'yi açınca çıkıyor öyleleri bol bol. Ama kafanı evden dışarıya çıkarınca öylelerinin ancak filmlerde olduğunu çok net bir şekilde görebiliyoruz.
😅
Çok fazla talep gördükleri için önüne gelene vurup kaçıyorlar, eskidendi o genç yaşta ikna edilip evlendirilmek :)
Birazdan geliyor. 😂
Prenslerin kralı 🤣
Sen dün Alço yu üzerimize salarken iyiydi 😂
Ben de dedim dün dost bu düşman mıyız diye sana 😄
Taktikler verdin sağol 🤣
Sabah sabah güldürdün Allah'ta bütün gün seni güldürsün
Ben de arıyorum öyle birini ama yok. Hayal bence 😞😞
Bence sen daha çabuk bulursun. Ben direk beyaz atlı prens istiyorum sınırsız kredi kartı ile birlikte sjsjssj
Hayal işte biraz abartmış olabilirim. Azıcık zengin olsun Paris’e alışverişe götürsün beni o da yeter 🤭🤭
Günaydın ☀️☀️
Sabahın nurundan Günaydın ☀️
Kahvaltı hazır mı?
😏😒😏😒
İştahım kaçtı.
Sanki şefaatini istedik mezarıma taş çalmaya gelmişler.
Zaten fit biriyim ben 😎😎
Gel seni oğluma alayım, o yapmaz ama belki ben yaparım 😂😂
Senin serpme kahvaltı menünü hazırlasın bence 😄
Olmadığını kabul edip aramaktan da vazgeçmek en rahatı sdfsdfdf 😅
Suriyede 😀😀😀bulursan kaynini da bana yap hahaa
O prens seni bulacak bekleyin. Beyaz atıyla yolda 😉
Kölenin karısı veya eşi prenses olamaz kralın eşi prenses olur
BöyIe kadınım olacakta kahvaltı hazırlamıcam he doktürürüm valla😄☺
Böyle bir erkek yok :D Kırk yılda bir jest olsun diye yapılır ancak he he heee
Günaydın aşk bahçem gelir birazdan bekletmez inş
😌💖❤️🔥
Hala gelmediyse umalım ki ölmüştür. Başka mazeret kabul edilemez.
Öyle enişte olmaz olsun sjd
Günaydın bebişkom. 🥰
Uzaktan seni izliyordur.. 😃
Bence de. 😅😘
Balımsın. 😘
Hem hassas, hem romantik, hem hamarat hemde yakışıklı.
Senin de işi zor be.
Bunlardan herhangi birinin bulunduğu adama kilit vuruyor kadınlar :D
Umudunu yitirme esmer :D
En azından beyaz at istemedin.
Eksik dilek dileme diyorum sana :D
Günaydın :D Kalk da çayını koy bari, bu herifin geleceği yok :)
:)
"Nasipte varsa" 😂
Ee
"Bu kadarğ"
burada burada burada :) kahvaltinizi nasil
Alirsiniz :)
Tm 😂😂
Günaydın Anadolu kadını asla kocasından sonra kalkmaz 😎 günaydın
Günaydın..
Belki çok yakınlarındadır. Bilemezsin.
O kadar peşinden koştum sevgilim var dedi şimdide o yakışıklı nerede diyorsun seni gram çözemedim
Yemin edebilirim böyle demediğine
Olsun sen yine de yalan konuşma iki medeni inanız sonuçta istemiyorum demek yeterli olur yani
Tamam sabah sabah sarma beni kendine bırakmam sonra seni 🤣🤣
sukret haline uyandim evde ne patates ne yumurta ne sogan nede un var olsada hazirlasak
amin bn kocama sinirlendim sen kusura bakma bebegim var herseyi seciyo yemiyo zaten
ac mi dursun cocuk
Elbet birgün bulursun 😂
Öyle bir umarım dedinki sanki olmuyacak duaya amin der gibi 😂
Burada hatalı düşünüyorsunuz hiçbir zaman bir sevgili hem yakışıklı hem iyi huylu olmaz , bu şuna benzer hem kaliteli hem ucuz , bu düşünce eşyanın tabiatına aykırı.
Bilmiyorum nerde acaba öyle kişilerin kıymeti bilinmiyor kendimden biliyorum
Sabah öperek uyandırdım akşam uyurken ya göğsünde uyurum ya göğsümde uyuturum sarılırım
Bende bilmiyorum anca rüyada olucak sanırım
Günaydın aynı şekide banada bir prenses lazım o sekil ^_^
Varsa öyle biri bende alabilirim not tercihim karşı cins 🤭🤭
Bunun kiz versyonu varsa bende isterim jdjfjfnfnnfjfj
Mezarda apla 😀
Onların nesli tükendi
Başımız sağolsun onu kaybettik 🤭
Evlendiginde Kocana sor en iyi cevabı verir
Karima yaparim bunu anca 😀
Oyle ama 😎
Cok sansli karim 😀
Gelecekteki karim yani 😅
😊😊
Şuraya baktın mı? Belki vardır 😀
Şuraya buraya işte
Çevrendekilere söyle sana koca bulsunlar 😀
Biliyorum ben de şakasına diyorum zaten 😀😀
Az önce atıyla benim kapının önünden geçti.
Öyle biri tanımlanamadı daha 😂
var mı ki görelim ajsjs
benden büyük olmasan düşünürdüm :)
şakalı cevap :)
haddime mi sizin gibi bir kadınla olma şansını yaş gibi saçma bir kriter ile elimin tersiyle iteyim :)
Birini taniyorum ama sen onu aforoz etmişsin
Aman iyi be o zaman hahaha
Cokoprens almaya gitmiştir
Seni üzmek istemem ama öyle insan kalmadı maalesef
kim bilir hangi hatunlarla fingirdiyor
Eskortlarla para yiyor.
Hazırladım bakkaldan ekmek al gel 🤭
bulaşıklarıda ben yıkıycam 😄 😊
Ayrıca kaslı 190 olması şartını da ekleyelim
Gunaydin Bn yakisikli degilim. Yirtim
Sanki birisi buradayım yazsa gel diyecekmis gibi😊
Yooo trol olduğu belli 😃
Çaktırmayalim ama yine de buradayım yazacak birisi çıkabilir 😃
Evet gördüm sakal sahibi bir arkadaş trollenmis gibi 😃
O niye hazirlasin sn ne gune duruyon kz iyi davransin yeterki
Günaydın benim bi prensesim vardı gitti oyna devamke 9
Burada olmadığı kesin 😂
🥲
Tükenmişlik sendromuna yakalanmış
Bilirim ben. benim branşım bu.
Tamam tamam. Sen çayı koy gerisini hallederiz.
Yakışıklı yok ama güzel bir arkadaş varrrr
Günaydınnnnn
Büyük ihtimalle ole biri hc yk canım
Escortta muhtemelen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?