Bir mana aramalı mıyım yani yakınlaşmak istediğinizde mi yaparsınız :) ?

Merhaba
Bir erkek samimiyiz ama tokalaştığımız zaman yanaklarımızı sadece tokalaştırırdık o gün tam tokalaşırken dudağını yanağıma dayayarak öptü ve resmen bir kıpırdama oldu bende çünkü dudağını yanağıma deydirdi yani hoşlanma belirtisi olarak anlamalı mıyım

lütfen dalga geçmeyin görüşleriniz önemli :)

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar lütfen yorumlarınız kıymetli yanlış anlam yüklemek istemiyorum nedir bu adamın derdi
Bir mana aramalı mıyım yani yakınlaşmak istediğinizde mi yaparsınız :) ?
Cevapla