Erkekler neden aşık olmadığı sevmediği bir kızla y. a. t. a. r ve bunun normal olduğunu savunur bu doğru mu onu kullanmak değil mi?

Erkekler neden aşık olmadığı sevmediği bir kızla y. a. t. a. r ve bunun normal olduğunu savunur bu doğru mu onu kullanmak değil mi?
Cevapla